La variant de Valldegata

|

Jaume barangé web

No es pot deixar caure i NO fer-se el curt tram que queda per fer de la variant i ja no tant per l’enllaç amb la C-32, sinó per donar accés directe a l’oblidada nova zona industrial totalment en desús i sobretot per palliar en la pacificació del trànsit a la castigada i maltractada Riera. El volum de trànsit és tant alt que uns estudis fets per la Diputació de fa un temps donava més de 10.000 vehicles al dia tant de mobilitat de pas com interna, xifra per reflexionar i adonar-nos de les greus conseqüències de contaminació acústica mediambiental i mental. Per què la Riera a dia d’avui no es relaxant sinó estressant? La variant encara que els tècnics forasters no la considerin necessària, pels vilatans per guanyar en qualitat de vida és imprescindible per tal de reduir sorolls, contaminació i perillositat viaria, que prou falta ens fa per anar-la endreçant. L’obra estava adjudicada el 2014, doncs recupereula i negocieu per fer-la. La CUP l’hauria de recolzar. Tots serem beneficiats d’una Riera més tranquilla.