Mobilitat a la Riera (i 2)

​L'opinió de Jaume Barangé
|

Jaume barangé webCom més senyals relacionats amb la mobilitat es col·loquin a la Riera (370) menys les veiem per l’aglomeració de les mateixes amb la consegüent contaminació visual de l’espai públic. Tot un seguit de senyals repetitius en pocs metres i algunes contradictòries que no ajuden. La circulació per la C-61 i el tram de la Riera amb camions de gran tonatge és un risc que s’ha d’assumir, però no ajuda a millorar la pacificació del nucli urbà. L’aturada del bus en sentit mar amb baixada de persones en el punt de més trànsit de la Riera amb 4 sentits de circulació és d’una temeritat i risc molt elevat que no han sabut resoldre. Les pantalles amb «la seva velocitat» no té sentit si no va acompanyada de control fotogràfic. El 50% no compleix el 30 i en alguns casos ha marcat els 85 km/h. Algunes intervencions s’han fet bé i convenients com els senyals lluminosos dels passos de vianants. No voldríem una Riera col·lapsada com és ara en molts moments i en mans d’una empresa privada amb guanys. Millorem Vila 2030.