Perill de caiguda al camí de Caldes

Els lectors de l'Agenda ens fan arribar les seves fotografies
|

El camí per anar a peu des d’Arenys de Mar a Caldes d’Estrac pel litoral ha estat sempre molt deficient, però el pas del temps i la deixadesa encara l’ha degradat més. Les nombroses persones que utilitzen aquest pas ho constaten cada dia. A banda que cal travessar la via del tren per enllaçar amb l’únic camí per a vianants que voreja la carretera N-II, els caminants es troben amb un pas de sorra descalçat per sota d’una figuera.


Baranatrencada 1


Un cop a dalt, sobre el búnquer de la Musclera, les baranes estan rovellades. Els murets on queden falcades aquestes baranes es desfan i un d’ells ha desaparegut deixant sense protecció als vianants que tenen ara un alt risc de caiguda al penya-segat de 25 metres sobre el mar.


Pas a caldes 1


Aquestes fotos que ens ha enviat Josep Corney mostren l'estat de degradació del pas cap a Caldes al costat de la carretera N‑II.


Murbarana 1